E-MAIL*
UVEĎTE HESLO*
ZOPAKUJTE HESLO
DRUH PRÁCE*
POČET STRAN*
TERMÍN REALIZACE*
I HODINA*
PREFEROVANÝ REDAKTOR
A CO DÁLE ?
FAQ

NAŠE SLUŽBY

Jaké máme zkušenosti v tomto oboru ?

Naše firma působí na trhu písemných prací již více než 10 let. Realizovali jsme již mnoho tisíc objednávek a k našemu týmu patří pouze ověření a zkušení odborníci. Až do nedávné doby jsme jednali tradičním způsobem, tj., přicházel k nám zákazník, předkládal požadavek, my jsme dělali kalkulaci a předávali jsme provedení práce nezávislým redaktorům. Vše probíhalo pomocí běžné korespondence prostřednictvím emailu. S rozvojem společnosti jsme se snažili optimalizovat naše podnikání tak, aby se zákazník stal součástí celého procesu realizace objednávky, aby se na práci stále podílel, aby průběžně předával redaktorovi své pokyny a poznámky, abychom se vyhnuli zpožděním, která vyplývají z očekávání na platbu nebo nabídky redaktorů. Jelikož dokonale známe specifiku oboru, rozhodli jsme se vytvořit plně automatický systém, který neutralizuje všechny nedostatky tradičního modelu, který zákazníkovi dává pocit pohodlí při práci, který se jednoduše používá a transparentně představuje kvalifikace našich redaktorů. Systém, kde o všem rozhoduje zákazník - kdo zrealizuje jeho objednávku, kdy chce zaplatit, nahlásí tolik oprav, kolik potřebuje a stahuje zakázku hned, jakmile je připravena. Jsme jedinou platformou tohoto druhu v Česku a v každém ohledu předčíme veškerou konkurenci. Produkt, který jsme vytvořili je nejlepší příklad našich dlouholetých zkušeností, kompetencí ve svěřených úkolech a neustále nutnosti zdokonalování našeho obchodního modelu, ve kterém je spokojený zákazník měřítkem naší činnosti a sám o sobě prioritou.

V čem spočívají naše služby ?

Naše činnost spočívá v psaní různých druhů písemných prací na objednávku zákazníka. Pro optimální poskytování našich služeb jsme vytvořili inovativní a unikátní platformu, která umožňuje využívání profesionální pomoci při přípravě různého druhu vědeckých prací. Naše Platforma není nic jiného než místo, kde může zákazník bezprostředně kontaktovat redaktora. Vy o všem rozhodujete. Zadáte objednávku a vybíráte osobu, která pro Vás práci napíše. Kontaktujete ji na chatu a sledujete jak příprava práce postupuje. Bez ohledu na zpřístupnění systému, s jehož pomocí pro Vás naši redaktoři poskytují služby, redakce servisu neustále sleduje celý proces. Zaručujeme řádný průběh objednávky a bezpečnost vložených finančních prostředků. Nemusíte se obávat, zda jste správně vynaložili své peníze. Více informací můžete najít níže v sekci "Záruky".

Jaké kvalifikace mají naši redaktoři ?

Všechny osoby, které u nás pracují mají vysokoškolské magisterské vzdělání, ukončené postgraduální nebo doktorské studium. Zaměstnáváme osoby, které dokáží jednoduše formulovat teze, vést technické výzkumy, analyticky myslet a správně formátovat práce v Microsoft Office. Kromě toho mají naši redaktoři dlouholeté zkušenosti v psaní prací různého druhu, někteří s námi spolupracují od samého začátku, tedy více než 10 let. Kromě toho si můžete zkontrolovat kvalifikace našich redaktorů, když si zobrazíte podrobný profil daného Redaktora na stránce www.redaktor-online.cz/OurWriters.

V čem jsme lepší než konkurence ?

Jsme jediná taková platforma v Česku. Díky našim mnohaletým zkušenostem jsme dokázali vytvořit plně automatizovaný systém realizace zakázek, který dává zákazníkům pohodlí a transparentnost. Platforma je plně transparentní: můžete přímo komunikovat s redaktorem na chatu, posílat pokyny, prohlížet si nabídky Redaktorů a jejich profily. Za službu můžete platit v reálném čase, čím se zkracuje čas realizace na minimum, stahovat hotovou zakázku na lokální počítač a komentovat daného Redaktora. Ve všech ohledech jsme servis číslo 1 v Česku. Díky tomu nám zákazníci věří a bez rizika nám svěřují realizace různých druhů zakázek. Udělejte si trochu času, sami nás porovnejte s konkurencí a sami si uvědomíte, že jsme nejlepší servis tohoto typu v Česku.

Co nás odlišuje od konkurence ?

Na rozdíl od jiných nedovolujeme plagiátorství nebo kopírování jiných prací. Každá práce je originál. Bez ohledu na náklady jsou všechny práce psané na vysoké odborné úrovni. Díky tomu dostane každý Zákazník dobrou práci za atraktivní cenu. Existuje mnoho stránek, které nabízí pomoc při psaní prací, ale většina z nich funguje nelegálně, píší práce za velmi nízké ceny, což by mělo u Zákazníka okamžitě vzbudit pozornost. Za práci vysoké kvality je nutné zaplatit více. Fungujeme jako legální společnost, která zaměstnává zaměstnance a za uskutečněné služby vystavuje faktury. Naše práce se vyznačují cenou, která odpovídá kvalitě a provedení kompetentní a zkušenou osobou. U nás máte vždy záruku vrácení peněz, hodnověrnosti a ochrany osobních údajů. Získali jsme důvěru několika tisíc Zákazníků, kteří se vracejí nebo posílají známé - spokojený Zákazník je nejlepší doporučení naší spolehlivosti. Jako jediní máme mimo jiné:
  • systém slev
  • systém odměňování věrných zákazníků
  • službu doporučte nás
  • možnost realizace zakázky do 6 hodin
  • dostupnost 24h/denně
  • možnost bezprostředního kontaktu s Redaktorem a mnoho dalších.

Jsou moje údaje v našem Servisu v bezpečí ?

Ano. Informace a osobní údaje Zákazníků jsou u nás v bezpečí, nikomu je neposkytujeme, disponujeme s nimi v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů. Shromážděné údaje slouží pouze k běžnému kontaktu ohledně realizace zakázek. Kromě toho zaručujeme bezpečnost našich internetových připojení. Všechny činnosti, které se uskutečňují prostřednictvím našeho bezpečného rozhraní jsou chráněné. Kromě toho, jediné osobní údaje, které od zákazníka požadujeme je Jméno a e-mail.

Na jaké téma je možné si u Vás práci objednat ?

Jsme schopni zrealizovat zakázku prakticky na jakékoli téma z jakékoli oblasti a na libovolné úrovni obtížnosti. Stačí, že podáte odpovídající zakázku a počkáte na nabídky našich redaktorů. Stávají se však situace, kdy se ani jeden z našich redaktorů realizace zakázky neujme. Mělo by se předpokládat, že pokud během 24 hodin nikdo z našich redaktorů nepředloží nabídku, tak pravděpodobně zakázku nezrealizujeme. Nicméně na základě statistik můžeme konstatovat, že více než 99% všech podaných objednávek je realizováno.

Provádíte k práci výzkumy ?

Pokud Zákazník nemá možnost nebo z nějakého důvodu nemůže nebo nechce samostatně provádět pro svoji práci výzkum, můžeme jej provést, za což je účtován dodatečný poplatek. Zákazník nicméně musí vzít v úvahu, že ne vždy jsme schopni provést výzkum pro konkrétní místo nebo instituci. Dohodněte se prosím předem s našimi redaktory na konkrétním místě/lokalitě výzkumu. Je nutné se o tom také zmínit ve fázi podávání objednávky, aby tuto službu redaktor započítal do cenové nabídky, kterou představuje.

PANEL ZÁKAZNÍKA

Co to je Panel Zákazníka

Panel zákazníka je součást našeho systému určená pro zákazníka, pomocí které může zákazník mimo jiné:

  • upravit své profilové údaje
  • zadávat nové zakázky
  • prohlížet nabídky a profily Redaktorů
  • komunikovat s Redaktory
  • posílat materiály
  • platit za službu
  • stáhnout hotovou službu
  • nahlásit opravy
  • psát hodnocení, komentáře a další
Je to plně automatizovaný systém, který Zákazníkovi dává možnost úplné, správné a rychlé realizace zakázky tím nejkompetentnějším Redaktorem, tedy ideální prostředí pro každého, kdo si chce objednat službu psaní prací. Systém je intuitivní a jednoduchý na obsluhu. Každý by si měl s jeho obsluhou bez problému poradit. Kromě toho je uspořádán tak, že podle fáze, ve které je daná zakázka, systém napovídá, jaký další krok by měl zákazník udělat. Bez ohledu na to jsou průběžně posílané e-maily s podrobnými instrukcemi, co je třeba v danou chvíli udělat.

 

Panel zákazníka - sekce profil zákazníka

V této sekci má Zákazník možnost upravovat své profilové informace viditelné pro zaregistrované Redaktory. Zde se také nachází statistiky dosavadních aktivit Zákazníka, které se týkají realizovaných nebo hotových zakázek. Můžete také změnit přihlašovací Heslo, zkontrolovat, jakou máte systémem přidělenou slevu na každou další zakázku nebo požádat o zaplacení bonusu.

Panel zákazníka - sekce objednávky

Tato sekce je určena pro podávání a řízení zakázek, které Zákazník zadal. V horní částí sekce se nachází tlačítko "přidat novou zakázku", na které když kliknete, přejdete do objednávkového formuláře. Po vyplnění tohoto formuláře je nutné počkat na nabídky Redaktorů. Pod tlačítkem je tabulka se seznamem zakázek. Kliknutím na tlačítko "podrobnosti" u dané pozice přejdete do sekce podrobností dané zakázky. Tato sekce se liší v závislosti na stavu, jaký má daná zakázka:

  • stav čekáme na nabídky a licitace - zobrazuje se seznam nabídek redaktorů na realizaci dané zakázky a podrobnosti podané objednávky. Po kliknutí na danou nabídku si můžeme zobrazit její detail, zjistit základní údaje o redaktorovi, promluvit si s daným redaktorem na chatu a přiřadit redaktora k realizaci zakázky
  • stav vybraný redaktor a realizované - stránka je pak rozdělená na několik modulů:
    • platby - v této sekci můžete zaplatit za danou část zakázky. Systém automaticky rozdělí platbu na splátky a bude požadovat platbu za první část
    • proces realizace - v této sekci si můžete stáhnout část nebo celou zakázku zrealizovanou redaktorem
    • profil redaktora - informace o přiděleném redaktorovi
    • podrobnosti zakázky - parametry realizované zakázky
    • chat ke komunikaci s redaktorem.
Kromě toho v horní části objednávky se zobrazuje 5 ikon, které v grafické podobě představují fázi, ve které se nachází daná zakázka spolu s informací, co je třeba udělat, aby celý proces realizace správně proběhl.

 

Panel zákazníka - sekce platby

Tato sekce se skládá ze 2 tabulek:

  • Historie transakcí - v této tabulce jsou zobrazeny všechny platby, které do té doby zákazník provedl. Tabulka nabízí možnost řazení a filtrování seznamu operací.
  • Historie bonusů a přeplatků - v této tabulce jsou zobrazeny všechny systémem přidělené bonusy za doporučení našich služeb a přeplatky. Přeplatek se v této sekci objeví, pokud náš servis zákazníkovi vrátí nějakou částku peněz. Tabulka nabízí možnost řazení a filtrování seznamu operací.

 

Panel zákazníka - sekce vydělávejte s námi

Tato sekce je rozdělená na 3 části:

  • Nový zákazník - popis, jak náš systém vypočítává slevu pro nového zákazníka
  • Věrný zákazník - popis, jak náš systém vypočítává slevu pro zákazníka, který překládá další objednávku
  • Doporučený zákazník - popis, jak je s námi možné vydělávat doporučováním našich služeb známým. Zde se také nachází formulář na doporučování našich služeb

 

Panel zákazníka - sekce spojte se s redakcí

V této sekci můžete poslat zprávu redakci servisu redaktor online. Tuto sekci používejte pouze pokud se nemůžete domluvit s redaktorem, který realizuje Vaši zakázku nebo v jiných záležitostech, které se nedá vyřešit pomocí našeho systému.

Panel zákazníka - sekce novinky

V této sekci jsou zprávy pro zákazníky od redakce servisu s novinkami, instrukcemi, novými funkcemi atd. Tato část slouží pouze k informačním účelům.

REALIZACE ZAKÁZKY

Jak můžu poslat objednávku ?

Postup při objednávání je velmi jednoduchý. Pokud jste nový zákazník, pak stačí vyplnit formulář objednávky na hlavní stránce www.redaktor-online.cz. Po jeho vyplnění si vyzvedněte email s ověřovacím kódem a zadejte jej. Po ověření Vaší emailové adresy pro Vás náš systém automaticky vytvoří účet, kde se budete v budoucnosti přihlašovat, abyste měli přístup k Panelu zákazníka. Poté budete požádaní o vyplnění podrobnějšího formuláře objednávky. Po jeho vyplnění klikněte na tlačítko "podat objednávku". Objednávka se pak dostane k našim redaktorům a Vy od nich brzy dostanete nabídky na realizaci zakázky. Pokud jste již našim zákazníkem, musíte se pro podání objednávky přihlásit do Panelu zákazníka a v sekci Objednávky kliknout na tlačítko "přidat novou zakázku". Po kliknutí na odkaz vyplňte formulář objednávky a odešlete objednávku kliknutím na tlačítko "podat objednávku". Objednávka se pak dostane k našim redaktorům a Vy od nich brzy dostanete nabídky na realizaci zakázky.

Mohu poslat další materiály a pokyny ?

Během podávání objednávky existuje možnost nahrávání souborů s pokyny a materiály. Jediné omezení je jejich celková velikost - 40 MB. V každé další fázi může zákazník i vybraný redaktor posílat další soubory v rámci dostupného místa na disku bez ohledu na realizovanou službu. Pokud máte materiály větší než 40MB, zašlete nejdřív část, požádejte redaktora o jejich stažení, poté odstraňte odeslané soubory a pošlete další - tak, aby se vešly v rámci 40 MB. Soubory je možné nahrávat, mazat a stahovat v sekci "Objednávky" - podrobnosti dané objednávky.

Jak dlouho trvá realizace zakázky ?

To záleží jen a jen na Vás. Jediné časové omezení při podávání objednávky je doba 6 hodin. Je to minimální doba, kterou systém předpokládá na realizaci služby. Systém funguje v reálném čase: Vaše objednávka se okamžitě dostane k redaktorům, po vybrání nabídky můžete zaplatit online převodem, který je také okamžitě zaúčtován. Díky naší platformě byla celá procedura spojená s domluvou mezi zákazníkem a redaktorem i platbou zkrácená na minimum. To umožňuje mnohem rychlejší realizaci zakázek než by bylo možné u konkurenčních firem. Nicméně je třeba si uvědomit, že nelze napsat práci na 150 stran za 6 hodin. Při podávání objednávek berte v úvahu, že zkušený redaktor může připravit 10 stran textu na vysoké úrovni za den.

Jak mám přiřadit redaktora k realizaci zakázky ?

Po podání objednávky budete přesměrováni na stránku, kde se budou zobrazovat nabídky našich redaktorů. Nabídky mohou, ale nemusí obsahovat návrh ceny. Pokud bude mít redaktor před určením ceny další otázky, napíše Vám na chatu. Potom se objeví jeho nabídka v seznamu nabídek - bez ceny a také blikající ikona zprávy. Přejděte pak na podrobnosti nabídky - promluvte si s redaktorem a odpovězte na jeho otázky. Po Vaší odpovědi představí redaktor, který má zájem, konkrétní návrh ceny. V podrobnostech nabídky si také můžete projít profil redaktora, který má zájem a jeho statistiky, které ukazují předchozí aktivity. Pokud daný redaktor nebo redaktoři předloží konkrétní návrh ceny, pak po zobrazení podrobností nabídky můžete vybrat daného redaktora a kliknout na tlačítko "přiřadit redaktora". Stav zakázky se poté změní na "redaktor přiřazen" a Vy budete přesměrovaní na stránku, kde budete moci za službu zaplatit a uvidíte, jak náš systém rozdělil/nebo nerozdělil realizaci zakázky na fáze.

Můžu po přiřazení redaktora změnit názor a vybrat si jiného redaktora ?

Až do okamžiku provedení první platby můžete změnit názor, co se týče redaktora, který zrealizuje Vaši zakázku kolikrát chcete. To se stává, pokud rozhodnutí ohledně výběru redaktora budete podmiňovat rychlostí objevování nabídek. Naši redaktoři nejsou přihlášeni do systému 24 hodin denně. Pokud je termín realizace zakázky časově vzdálený, stojí za to počkat dokonce 24 hodin, až každý redaktor, který má zájem, podá svoji nabídku. Rozhodování je jednodušší, když máte na výběr celou řadu nabídek. Pokud jste si již redaktora vybrali a chcete změnit svůj výběr, stačí přejít do sekce "Objednávky", poté kliknout na podrobnosti dané zakázky. Po přidělení redaktora se všechny ostatní nabídky redaktorů objeví v dolní části stránky v tabulce "Seznam nabídek redaktorů". Je třeba přejít do podrobností dané nabídky a vybrat tlačítko "přiřadit redaktora". Potom bude přidělený nový redaktor k Vaší zakázce.

Dostanu před platbou vzorek práce ?

Vzorky prací jsou připravované pouze pro zakázky, kde je termín realizace nejméně 7 dní, a zakázka má více než 20 stran. Naši redaktoři mohou, ale nemusí vzorky připravovat. Nicméně vždy o to redaktora můžete požádat a podmínit přípravou takového vzorku rozhodnutí, zda využijete služby daného redaktora. Vzorek práce není nikdy delší než 1 strana A4. Vzorek práce může připravit více redaktorů, takže předtím než si redaktora vyberete, můžete vidět vzorky jednotlivých redaktorů a porovnat jejich úroveň. Vzorek práce si můžete stáhnout v sekci "Objednávky", poté podrobnosti dané zakázky a pak detaily daného redaktora. Vzorek si stáhnete kliknutím na tlačítko "stáhnout vzorek" v sekci "Vzorek práce".

Kdy a jakým způsobem budu platit ?

Po přiřazení daného redaktora k realizaci zakázky budete automaticky přesměrovaní na stránku, kde je sekce "Platby". V této sekci je grafickým způsobem představené rozdělení na jednotlivé splátky. V dané fázi je třeba zaplatit za jednu část - informuje o tom blikající tlačítko "zaplatit". Můžete také zaplatit za zbylé části - za kolik částí zaplatíte záleží jen na Vás. Pokud jste se při výběru redaktora odhlásili a chcete zaplatit při příštím přihlášení do Panelu zákazníka, pak po přihlášení třeba přejít do sekce "Objednávky" a potom kliknout na tlačítko "podrobnosti" objednávky, za kterou chcete zaplatit. Po kliknutí na tlačítko "zaplatit" budete přesměrováni do modulu platby. O druzích platby si můžete přečíst v následující sekci FAQ. Způsob platby se v našem Servisu v zásadě neliší od jiných nákupů zboží nebo služeb na internetu. Platby se provádí před začátkem realizace zakázky. Preferujeme online převod.

Jaké nabízíme způsoby platby ?

Po kliknutí na tlačítko "zaplatit" v sekci podrobnosti konkrétní zakázky, přejděte do sekce výběr způsobu platby. Za službu můžete zaplatit 4 způsoby:

  • online převod - prostřednictvím služby transferuj.pl můžete za objednávku zaplatit převodem přímo ze svého bankovního účtu. Je to okamžitá platba a hned po jejím dokončení Redaktor začíná realizaci služby.
  • platba PayPal - tato služba umožňuje platbu prostřednictvím kreditní karty nebo převodem peněz z vlastního PayPal účtu na náš Paypal účet. Je to okamžitá platba a hned po jejím dokončení Redaktor začíná realizaci služby.
  • online převod ze zahraničí - prostřednictvím služby Sofort můžete za objednávku zaplatit převodem přímo ze svého bankovního účtu, který vlastníte v Česku nebo jiné zemi, kde se Sofort využívá. Je to okamžitá platba a hned po jejím dokončení Redaktor začíná realizaci služby.
  • tradiční převod - je to tradiční převod, který uskutečňujete ve své bance nebo na poště. Všechny údaje potřebné pro převod můžete najít v sekci výběr způsobu platby. Tento způsob platby nepreferujeme, protože peníze musí být nejdříve převedeny na náš bankovní účet a platba musí být zaúčtována jedním z našich zaměstnanců, aby mohl redaktor realizaci služby začít. Realizace zakázky zpravidla začíná 48 hodin poté, co zákazník převod provedl.

 

Existují nějaké skryté poplatky ?

Ne. Naše poslání je profesionalita a získávání důvěry Zákazníků. Odtud pochází naše záruka vybírání pouze stanovených a Zákazníkem odsouhlasených poplatků. Kromě toho nabízíme celou řadu bezplatných služeb typu: neplacené opravy, titulní strana, bibliografie, seznam příloh atd.

Jak vypadá určení plánu v počáteční fázi realizace zakázky ?

Plán práce je vždy připraven během od 1 do 3 dnů od data první platby za zakázku. Než redaktor začne s realizací hlavní části služby, musí nejdříve se zákazníkem připravit formu celé práce, tedy jinými slovy plán práce. Teprve po jeho odsouhlasení zákazníkem začíná realizovat první zaplacenou část zakázky. Pokud zákazník dlouho neodsouhlasí plán práce, pak si vyhrazujeme právo posunout termín realizace první části zakázky.

Kdy bude realizována část nebo celá zaplacená zakázka ?

Spolu s provedením platby náš systém automaticky označí termín realizace části nebo celé zakázky. Tento termín závisí pouze na datu realizace, které jste uvedli v objednávce a na tom, kolik času uběhlo, než jste provedli platbu. Pokud je například na realizaci zakázky 50 dní a systém rozdělil platbu na 5 splátek, na realizaci každé fáze bude rezervováno 10 dní a v průběhu 10 dnů od dané platby bude zaplacená část zakázky připravena ke stažení. V záložce "Objednávky" - podrobnosti dané zakázky se nachází sekce "Proces realizace", ve které je graficky prezentováno časové rozdělení realizace jednotlivých fází. Bez ohledu na to je Zákazník po každé platbě informován o registraci platby spolu s termínem realizace té části. V případě jakýchkoli otázek, dalších pokynů nebo pochybností můžete vždy kontaktovat redaktora na chatu. Můžete také redaktora požádat o rychlejší realizaci zakázky. Redaktor však váže pouze termín určený naším systémem a na jeho dobré vůli závisí, zda bude zakázka realizována rychleji.

Jak mohu sledovat postupy v objednávce ?

Spolu s platbou bude určen termín realizace části nebo celé zakázky, což bude následně registrováno v sekci "Proces realizace" v podrobnostech dané objednávky a bude emailem odeslána informace ohledně termínu realizace. Jestli Vám však záleží na pravidelném informování o průběhu procesu realizace - co je v dané chvíli prováděno a v jaké fázi je zaplacená část nebo celá zakázka, za tímto účelem je nutné kontaktovat na chatu redaktora, který Vaši zakázku realizuje.

Jak mohu objednanou zakázku vyzvednout ?

Jakmile redaktor v označeném termínu realizuje zaplacenou zakázku, bude zákazníkovi ihned odeslána informace emailem o tom, jak a kde je možné realizovanou zakázku stáhnout. Bez ohledu na to si můžete zakázku stáhnout přímo po přihlášení do Panelu Zákazníka v záložce "Objednávky", následně "podrobnosti" dané zakázky v sekci "Proces realizace". V této sekci se nachází tlačítko "stáhnout", pomocí kterého můžete stáhnout realizovanou službu. Navíc bude pro každou nestaženou část tlačítko "stáhnout" blikat, aby zákazníka nasměrovalo k tomu, co je v dané chvíli nutné udělat. Po stažení části zakázky budete požádání o další platbu a tak až do konce.

Redaktor žádá o uvolnění platby - co to je a jak to udělat ?

Po tom, co redaktor realizuje celou zakázku nebo alespoň její část, budete mít možnost uvolnit platbu každé realizované části či celé zakázky. Pokud tak neučiníte, redaktor neobdrží platbu za vykonanou zakázku nebo její část až do konce její realizace, plus dalších 7 dnů. Pokud jste s odeslanou prací spokojeni, je nutné uvolnit redaktorovi platbu, aby nemusel zbytečně čekat na výplatu. Jste-li však nespokojeni s materiálem, žádnou platbu neuvolňujte až do té doby, než redaktor práci opraví. Platba může být uvolněna jak pro každou část, tak pro celou zakázku v sekci "Objednávky", podrobnosti dané zakázky, sekce "Proces realizace" - tlačítko "uvolnit platbu".

Jak mohu přidat komentář a hodnocení redaktora ?

Spolu s redaktorovou realizací první části nebo celku zakázky, máte možnost přidat názor a hodnocení redaktora, který Vaši službu realizoval. Tlačítko "přidat názor" se nachází v sekci zakázky v podrobnostech dané zakázky pod sekcí "Proces realizace". Po stisknutí tlačítka přecházíme na stranu, na které hodnotíme úroveň služby na škále od 1 do 10 a přidáváme slovní komentář. Může být přidán pouze jeden komentář a názor ke každé objednané zakázce.

Zda a kdy mohu provést opravy práce ?

Opravy práce můžete provést ke každé zrealizované části po celou dobu trvání zakázky a do 14 dnů od data zaslání finální verze práce. Opravy můžete provádět v libovolném počtu, ale redaktor má povinnost je provést během 3 dnů od data nahlášení. Opravy je nutné provádět prostřednictvím odeslání zprávy s pokyny, čeho se týkají redaktorovi na chatu nebo můžete poslat instrukce s opravami v souboru a nahrát v panelu zákazníka v sekci podrobnosti dané zakázky, které se opravy týkají. Je možné bezplatné nanesení změn v objednávce, pokud neporušují počáteční instrukce zakázky. Pokud Zákazník po obdržení práce nahlásí opravy, které se týkají nutnosti změny dříve domluvené struktury/plánu práce, pak mohou být tyto opravy provedeny pouze vytvořením nové zakázky na realizaci, ke které redaktoři představují příslušné cenové nabídky.

Co mohu udělat, pokud nejsem spokojený s napsanou prací ?

Velmi zřídka dochází k situaci, kdy je Zákazník s našimi službami nespokojený - nicméně se takové situace stávají. V takovém případě je hlavně nutné pokusit se dohodnout s redaktorem, který realizuje Vaši zakázku. Redaktor je povinen provést všechny opravy, jaké nahlásíte v termínu do 3 dní. Pokud navzdory všem pokusům k takové domluvě s redaktorem nedojde, potom je nutné přejít v Panelu zákazníka do záložky "Spojte se s redakcí". V této sekci klikněte na tlačítko "odeslat zprávu" a napište redakci servisu. Předložte své námitky. Po obdržení takové reklamace analyzuje redakce servisu během 24 hodin oprávněnost takových oprav, názor zákazníka a redaktora a na tomto základě podniká příslušné kroky. V krajním případě, pokud jsou opravy oprávněné a redaktor je neuskuteční v termínu 3 dnů, zaručujeme úměrné vrácení peněz. Výška vrácení je stanovena prostřednictvím vyjednávání.

Jaké jsou důvody pro vrácení peněz?

Takové situace se v našem Servisu prakticky nestávají, předpokládáme však vrácení peněz v případě, že zakázku nebude možné realizovat (např. z důvodu nemoci redaktora) nebo nesplní podrobná očekávání Zákazníka při opakovaných prosbách o opravení napsané práce v částce sníženou o realizovanou a akceptovanou část.

SLEVY A BONUSY

Zda a v jaké výši můžu dostat slevu?

V našem systému existují dva typy slev:

  • Sleva pro nové zákazníky - každý nový zákazník je automaticky zahrnutý v systému slev ve výši 5, 10 nebo 15%. Výška slevy je závislá na počtu objednaných stránek. Pokud si zákazník objedná od 21 do 50 stran bude sleva 5%, pokud od 51 do 100 stran bude sleva 10% a pokud si objedná zakázku na více než 100 stran bude připočtena sleva 15%.
  • Sleva pro stálé zákazníky - náš systém automatický sčítá obsah všech zrealizovaných zakázek a na jeho základě vypočítává výšku připočtené slevy při každé další zakázce. Kritériem je pouze celkový počet zrealizovaných stran. Výše slevy je analogická jako v prvním případě.
Více informací o slevách můžete najít v sekci "Vydělávejte s námi" v panelu zákazníka nebo na stránce www.redaktor-online.cz/Bonus.

 

Kde mohu najít informace o výšce udělené slevy ?

Náš systém vypočítává výšku slevy automaticky. Je viditelná v každé cenové nabídce redaktora na realizaci objednávky. V této cenové nabídce se objevují 3 pozice:

  • cena na zeleném pozadí - cena, která zohledňuje slevu
  • červeně přeškrtnutá cena - cena před slevou
  • ušetříte - výška úspor.
Pokud jste již našim zákazníkem, pak je výška dosud získané slevy viditelná v Panelu zákazníka, sekce "Profil zákazníka" - přiznaná sleva.

 

Zda a jak přidělujete zákazníkům bonusy ?

Ano. Bonus je peněžní odměna pro zákazníka, který doporučil naše služby a doporučený zákazník našich služeb využil. Princip vypočítávání a přidělování bonusů je jednoduchý:

  • vyplňte formulář v sekci "Vydělávejte s námi" v sekci "Doporučený zákazník" - uveďte jméno a emailovou adresu zákazníka, kterému jste naše služby doporučili
  • pokud se u nás v budoucnu přihlásí doporučený zákazník a využije naše služby, tak každých 5% částky, kterou zaplatí doporučený zákazník, je připočítáno na Váš účet v našem systému.

 

Co mohu udělat s přiděleným bonusem ?

Přidělený bonus je možné využít 2 způsoby:

  • při zadávání další zakázky a její platbě bude částka, kterou máte zaplatit snížená o připočítaný bonus. Jinými slovy, budete za další zakázku platit méně.
  • můžete požádat o vyplacení bonusu přímo na svůj bankovní účet - stačí v sekci "Profil zákazníka" kliknout na tlačítko "požádat o vyplacení" u pole bonusu a uvést údaje, kde máme takový bonus převést. V tomto případě proběhne vyplacení během 5-7 dnů od data odeslání takové žádosti.

 

ZÁRUKY

Jak zaručíte, že bude služba realizována správně ?

Jak zaručíte, že bude služba realizována správně? Naše podnikání poskytuje 4 základní druhy záruk:

  • Záruka Kvality
  • Záruka Vrácení Peněz
  • Záruka Autenticity
  • Záruka Zachování Důvěrnosti

 

Co to je Záruka Kvality ?

Záruka Kvality - transparentní systém hodnocení redaktorů a názory zákazníků zaručují, že Vámi vybraný redaktor zrealizuje zakázku na příslušné odborné úrovni. Máme také přísnou politiku při náboru nových redaktorů. Pro přijetí je nutné splňovat vysoké požadavky na kvalitu, které náš servis vyžaduje. Všichni naši redaktoři mají alespoň magisterský titul a rozsáhlé zkušenosti v oboru. Máte přístup ke všem potřebným informacím ohledně redaktorů – stačí si projít jejich profily v sekci "Naši redaktoři" na hlavní stránce.

Co je to Záruka Vrácení Peněz ?

Záruka Vrácení Peněz - když za službu zaplatíte, nemusíte se obávat, zda jste správně vynaložili své peníze. Máte možnost sami platbu redaktorovi uvolnit. Pokud nebudete spokojení, a Vaše reklamace bude oprávněná, zaručujeme Vám poměrné vrácení zaplacené částky. Jinak řečeno – přestože máte bezprostřední kontakt s redaktorem, tak nakonec rozhoduje redakce služby, zda byla daná zakázka řádně provedena, a zda bude odměna redaktorovi zaplacena. Dokud zákazník neuvolní poslední platbu redaktorovi – jsou Vaše peníze v bezpečí a mohou být vráceny.

Co je to Záruka Autenticity ?

Záruka Autenticity - služba je realizována od základů pro individuální zakázku - v souladu se všemi pokyny zákazníka. Neopakujeme ani nekopírujeme již napsané práce. V okamžiku odeslání zakázky se zříkáme vlastnických autorských práv na připravené materiály ve prospěch zákazníka. To znamená, že naše Služba již není oprávněna využívat dříve napsané práce za účelem zisku.

Co je to Záruka Zachování Důvěrnosti ?

Záruka Zachování Důvěrnosti - veškeré informace získané od našich zákazníků jsou zcela důvěrné, žádné osobní údaje nejsou sdělovány mimo společnost nebo jinak využívané. Kromě toho od zákazníků požadujeme jen základní údaje jako je jméno nebo email. Veškerá korespondence a všechny zaslané materiály zůstanou ve Vašem vlastnictví, nepoužíváme je žádným jiným způsobem než za účelem realizace Vaší zakázky.

Jakou mám záruku, že po zaplacení obdržím práci ?

Zaručujeme, že práci Zákazník obdrží v termínu a v souladu s požadavky. S cílem minimalizace Vašeho rizika náš systém nabízí mimo jiné:

  • možnost přípravy bezplatného vzorku
  • platba na splátky za každou fázi
  • možnost podepsání smlouvy - za tímto účelem kontaktujte redakci servisu pomocí sekce "Spojte se s redakcí"

 

Jakou mám záruku, že u Vás objednaná práce není plagiátem ?

Existuje několik metod ověřování originality práce. Především existují programy, které to mohou zkontrolovat. My využíváme služeb servisu www.plag.cz. Na žádost Zákazníka a za dodatečný příplatek můžeme danou práci zkontrolovat také jiným libovolným programem. Mnoho let spolupracujeme pouze s těmi nejlepšími, kdo mají rozsáhlé zkušenosti se psaním prací, kterým nikdy nebylo plagiátorství prokázáno. Pokud by se práce, která námi byla zkontrolována, prokázala jako plagiát, okamžitě spolupráci s danou osobou ukončíme.

Jakou mám záruku dodržení termínu realizace ?

Naši redaktoři vždy usilují o doručení objednaných prací v termínu dohodnutém se Zákazníkem. Redaktor nepřijme zakázku, pokud nebude schopen dodržet termín jejího dodání. Pokud by však došlo k nějakým okolnostem zpoždění, které nedokážeme ovlivnit, budeme Vás o tom informovat a umožníme Vám využití speciální slevy nebo bezplatných stránek při realizaci další zakázky.

PODMÍNKY A ZÁSADY UŽÍVÁNÍ NAŠÍ PLATFORMY

Kdo může naši platformu využívat ?

Každý, kdo dosáhl věku 18 let a souhlasí a dodržuje Pravidla, Zásadu zachování důvěrnosti a Zásadu ochrany osobních údajů, může naši platformu volně používat v libovolném čase nebo místě.

Co je to Politika zachování důvěrnosti?

Politika zachování důvěrnosti obsahuje několik základních zásad užívání naší platformy. Chcete-li zadat jakoukoli zakázku, přečtěte si její obsah a přijměte v ní obsažená pravidla, včetně:

  • Své osobní nebo kontaktní údaje nemůžete přímo poskytovat Redaktorům. To platí jak pro obsah zadávaný ve specifikacích objednávky (s výjimkou sekce kontaktních údajů v registračním formuláři, které nejsou nikde poskytovány), rozhovory na chatu nebo informace obsažené v zaslaných souborech s pokyny. Náš systém skenuje každý obsah se zaměřením na odesílání takových údajů.
  • Nemůžete požádat Redaktory, kteří mají zájem o realizaci Vaší zakázky o poskytnutí svých kontaktních nebo osobních údajů..
  • Nesmějí být sdíleny přihlašovací informace do našeho portálu nebo do jakéhokoli jiného portálu či internetového servisu.
  • Není možné Redaktorům sdělovat platební údaje, ani je o ně žádat. Úhrada je prováděna prostřednictvím naší internetové strany. Nemůžete poskytovat ani požádat Redaktory o platební údaje. Zaručujeme správný průběh realizace zakázky. Také zaručujeme vrácení zaplacených peněz v případě, že Redaktor služby řádně nevykoná.
Pouze v případě dodržování pravidel politiky zachování důvěrnosti můžeme zaručit správný průběh celého procesu realizace zakázky, ochranu údajů nebo vrácení peněz. Platforma je navržena tak, aby bylo jejím prostřednictvím možné plně objednat, zaslat pokyny, zaplatit, vyzvednout objednaný materiál a průběžně domlouvat detaily spolupráce s redaktorem. Navzdory takto široké škále funkcí náš systém stále zaručuje plnou anonymitu a bezpečnost - jak Vám, tak Redaktorům, kteří realizují zakázky. Byla to hlavní myšlenka při tvorbě našeho portálu. V souladu s touto myšlenkou jsou, uživatelé, kteří používají naši platformu povinni dodržovat výše uvedená pravidla.

 

Co se stane, pokud uživatel poruší ustanovení Pravidel nebo Politiky zachování důvěry?

V takovém případě je účet daného uživatele okamžitě odstraněn a již nemá možnost naši platformu využívat. Zaplacené částky peněz za již hotové části nejsou vratné. Také nepřebíráme odpovědnost za porušení platných zákonů tímto uživatelem.

Monitoruje někdo a kontroluje dodržování podmínek a zásad užívání platformy ?

Každý obsah, který je ve formulářích, chatu nebo odeslaných souborech je kontrolovaný zaměstnanci obsluhy servisu redaktor-online.cz z hlediska dodržování podmínek a zásad používání naší platformy a platných pravidel. Kontrola se provádí způsobem, který žádným způsobem nenarušuje funkčnost systému a správného průběhu realizace zakázky. Jejím cílem je pouze a výhradně eliminovat z naší strany osoby, které vědomě porušují závazné a akceptované zásady a zákon.

Jak mohu využít Vámi napsanou práci ?

Jakýkoli obsah, materiály a práce, které připravili naši redaktoři mohou být použité pouze způsobem, který neporušuje zákony a především Autorská práva a Čl. 270. trestního zákoníku.